AIRSOFTARAD

Club Sportiv AirsoftArad
 
AcasaCalendarFAQCautareMembriGrupuriInregistrareConectare
6mm .:. Airsoft & Milsim

Distribuiţi | 
 

 Event Braila -Operation Black Thunder II 17-19 iun

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
mouse
Caporal
Caporal
avatar

Localizare : Carei, SM
Mesaje : 199

MesajSubiect: Event Braila -Operation Black Thunder II 17-19 iun   Mar 20 Apr 2010 - 21:53

Operation Black Thunder II
Data: 23-25 iulie 2010
Locatie: Braila
ZIUA I - o mare unitate militara dezafectata
ZIUA II - locatie ....o mare surpriza
Tipul operatiunii: Tactical Battle
Durata: 9 ore 24.07.2010
5 ore 25.07.2010


ZIUA I :

Echipe: CARTELUL (6 squaduri + 1 leader VIP 1); TRAFICANTI (2 squaduri + 1 leader VIP2); REBELII (4 squaduri); TaskForces (8 squaduri)

Rolul squadurilor pe fiecare echipa:

CARTELUL
- 3 squaduri paza bazei si a VIP 1
- 1 squad escorta VIP 1 intr-una din misiuni
- 1 squad de asalt
- 1 squad cercetare-diversiune si plasare "bomba", precum si impiedicarea dezamorsarii ei impreuna cu echipa de asalt

TRAFICANTII
- 1 squad escorta VIP 2 si impiedicarea capturarii acestuia
- 1 squad ajutor pentru extractia VIP 2 in caza de atac/ capturare
Dupa etapa de intalnire a VIP-urilor, TRAFICANTII vor actiona impreuna cu CARTELUL la misiuni de paza a bazei, asalt, diversiune.

REBELII
- 4 squaduri care vor fi plasate pe teren, in locatii cu perimetru clar determinat pe momente stabilite de GameMaster, cu misiunea de a hartui oricare din squadurile CARTELULUI, TRAFICANTILOR sau TASKFORCES

TASKFORCES
- cele 8 squaduri vor primi urmatoarele misiuni: capturare VIP1 si 2, eliminare CARTEL si TRAFICANTI, dinamitarea bazei cartelului prin plasarea de fumigene in locatii special marcate, dezamorsarea "bombei" dupa obtinerea codului de la unul dintre VIP-uri, eliminarea REBELILOR.

ZIUA II
2 tabere
Scenarii care vor curge din unul in altul: King of the Hill, escorta VIP, dezamorsare bomba, capture the flag.
Nu considerati ca e simplu pina nu vedeti locatia!


SE VA JUCA CU RESPAWN!


Numar total de participanti combatanti 100(20 de squaduri)! Nu se admit exceptii! 2 leaderi si 4 GameMasters!
Cei 4 GameMaster-i vor coordona activitatea squadurilor si vor fi obligati sa atinga toate obiectivele impuse de scenariu (un soi de meci de sah in 4).

Limitari de viteza:

A. max 110 m/s - orice clasa, Minimum Engagement Distance 1m
B. max 110 m/s - SAW, MED 7m
C. 110 - 125 m/s - orice arma, MED 7m,
D. 110 - 125 m/s - SAW, MED: 15m
D. 125 - 140 m/s - DMR: long arm, semi-only sau bolt action, MED: 15 m
E. 140 - 170 m/s - snipers, bolt action only, MED 25

Limitari de munitie
Nu exista limita de munitie! Limitarea apare in privinta tipului de incarcator: oricite incarcatoare real cap sau mid cap pentru AEG, BlowBack, DMR, normal cap sniper, Hi-cap SAW!!!

Echipament
Obligatoriu ochelari si camuflaj! Nu se admite participarea in trening sau blugi si nici in pantaloni scurti! Obligatoriu vesta reflectorizanta!
Recomandat: bocanci, genunchiere, cotiere, casca, cagula/masca, manusi de protectie, veste de protectie.

Conditii de participare:
La eveniment se pot inscrie doar squad-uri de cite 5 persoane (pot fi si 5 squaduri de la aceesi echipa - ex 5 squaduri de la TMT), deoarece scenariul prevede deplasarea pe teren cu obiective distincte pentru fiecare squad! Nu se admit independenti!
1. Inscriere in acest topic cu urmatoarele detalii: nickname,echipa/club de care apartine, numele squad-ului oras, arma/e, viteza, tip de magazie, preferinta pentru tabere si pozitia in squad in care vrea sa joace si o adresa de e-mail sub forma xxx dot xxx.com fara a se folosi @.
2. Plata taxei de participare in cuantum de 100 ron in contul care va fi comunicat in curind. Plata taxei se face astfel: 50 ron pina la maxim 31 mai,( cei inscrisi vor primi pe e-mail confirmarea de inscriere) si 50 ron pina la 2 iulie, moment in care fiecare participant va primi pe email un bilet nominal, cu serie unica, in format *.pdf pe care il va lista si il va prezenta la intrarea pe terenul de joc in data de 24 iulie.
3. Cazarea se va face in Tabara de copii Lacul Sarat in casute cu cite 4 paturi. Cine doreste cazare la hotel va rugam anuntati si va vom transmite citeva oferte.


Timp de 2 zile, jocul va fi supravegheat de 10 marshali care vor avea urmatoarele misiuni:
- se vor asigura ca squadurile respecta traseele si perimetrele de joc comunicate de GameMasteri, sau ale locatiei destinate jocului
- vor media orice conflict aparut pe teren
- vor penaliza/elimina jucatorii care comit greseli flagrante intentionat sau nu
- vor comunica cu GameMasteri orice problema sau imposibilitate a squadului de a atinge obiectivul sau a se deplasa in teren
- vor acorda prim ajutor in caz de accidentari


Taxa de participare acopera urmatoarele cheltuieli:
- o masa de prinz pe 24 iulie (mincare si cafea)
- gratare si 4 beri/pers la party-ul din seara de 24 iulie
- cite 2l apa de om pe zi (simbata si duminica)
- bile crono
- banderole
- truse de prim ajutor
- fumigene
- obiecte personalizate
- chirie locatie de joc





UPDATE LA TOT POSTUL

inscrierile se fac pe ASR (Airsoft Romania Forum) in acet topic LINK INSCRIERE

o sa mai revin cu mai multe detalii


Ultima editare efectuata de catre alintm in Mier 21 Apr 2010 - 21:54, editata de 2 ori
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
razvantm
Soldat
Soldat
avatar

Mesaje : 17

MesajSubiect: Re: Event Braila -Operation Black Thunder II 17-19 iun   Mar 20 Apr 2010 - 23:52

deci nui corect... exact p vremea aia eu o sa fiu in sesiune:((
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
 
Event Braila -Operation Black Thunder II 17-19 iun
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
AIRSOFTARAD :: AIRSOFT ARAD :: JOCURI :: DEPLASARI-
Mergi direct la: