AIRSOFTARAD

Club Sportiv AirsoftArad
 
AcasaCalendarFAQCautareMembriGrupuriInregistrareConectare
6mm .:. Airsoft & Milsim

Distribuiţi | 
 

 OPERATION "CERBERUS"

In jos 
AutorMesaj
STORM
Maior
Maior
avatar

Mesaje : 1018

MesajSubiect: OPERATION "CERBERUS"   Mier 22 Sept 2010 - 20:52

OPERATION Cerberus

--------------------<>--------------------



In padurile intinse din America de Sud, la granita dintre cele doua state Santiago si Puerto Aragon, se afla cele mai mari ferme de cocaina din emisfera vestica.

Cartelul Generalului Benitez aka Mad Dog (EL Perro Rabioso) din Puerto Aragon, se pregateste sa faca cea mai mare livrare de cocaina de pana acum, vizand in special piata din SUA.

DEA pregateste o lovitura puternica, nu atat pentru contracararea acestui transport, ci pentru a scapa o data pentru totdeauna de liderul crimei organizate din aceasta zona. Forte mixte DEA-ARS [Armada Republicana de Santiago] pregatesc un atac surpriza peste granita, hotarati sa ia cu asalt mosia lui MadDog pentru a-l anihila atat pe el, cat si organizatia sa din ce in ce mai puternica.


Combatanti:
Drug Enforcement Administration [DEA] – trupe speciale US [de pereferinta uniforma armata regulara US (ACU, marpat, woodland, Desert)], exclus echipament si armament ex-sovietic.


Armata Republicana de Santiago [ARS] – Elita armatei republicane [de preferinta orice echipament de tip woodland, jungle]




Armata Cartelului “El Perro Rabioso” [EPR] – fara restrictii de echipament si armament

Armada Revolucionario del Puerto Aragon - [ARPA] - fara restrictii de echipament si armament








TO BE CONTINUED...





PROGRAM



Programul, intr-o oarecare masura e finalizat, insa depinde de meteo si de numarul participantilor care vor confirma prezenta.
sambata:
- adunarea la ora 9:30 (va fi populat Bricktop cine are chef de socializare, poate sa vina chiar la 9 )
- briefing scenariu 11:00 (cu cat participantii vor fi mai familiarizati cu el cu atat startul va fi mai repede)
- start scenariu cca 11:30
- pauza de masa
- cca. 17:00 repriza a doua

-prin jurul orei 20-21:00 :"Activitati Recreative".


duminica:
- in functie de "supravietuitori" (dar se pregateste ceva frumos si pentru ultima runda in acelasi ritm ca si activitatile de sambata).
-in jurul orei 16-17:00 inchiderea programului


Pe acesta cale Va rog sa luati in calcul din timp faptul ca va fi octombrie si nu avem multe sanse de vreme uscata cu temp peste 25', fara vant - adica cei care confirma, sperand ca vor fi conditii ideale sa nu se retraga in ultimul moment. De asemenea am dori sa facem ceva putin mai deosebit decat jocurile obisnuite de duminica, adica un mil-sim bazat pe un scenariu detaliat, diferite obiective in functie de echipe si in general un joc ce ar dori sa se bazaze indeosebi pe fair-play si aderare la regulile generale ale jocului si cele specifice scenariului. Vom posta scenariul aici in momentul definitivarii listei celor care confirma. Va multumesc anticipat pentru colaborare si intelegere.



va rog nu postati in acest topic. rezervat pentru anunturile oficiale legate de joc. Exclamation
thx


Ultima editare efectuata de catre Stormcrow in Joi 30 Sept 2010 - 17:19, editata de 1 ori
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
STORM
Maior
Maior
avatar

Mesaje : 1018

MesajSubiect: Re: OPERATION "CERBERUS"   Joi 30 Sept 2010 - 14:57

12 Septembrie 1999 undeva in America de Sud…
O unitate speciala a DEA aterizeaza in Santiago cu scopul de a-l elimina pe MadDog. in apropierea granitei cu Puerto Aragon isi instaleaza HQ si asteapta semnalul “Green Light” de la trupele ARS in misiune de recunoastere.

Scurte explicatii pentru intelegerea in linii mari a conflictului:
Inchipuiti-va doua state sud americane: una cu guvern anti- iar cealalta cu guvern pro-American.
Pe teritoriul celui anti-American se afla mosia lui MadDog, un colonel al armatei care este si lider al unui cartel de droguri important.
Pe teritoriul mosiei lui MadDog exista 3 puncte forte:
1 sat fidel lui, cu populatie care ii sustine armata (oameni, hrana, informatii etc)
2 o rafinarie de petrol ce ii serveste drept scut impotriva unei invaziei americane deschise, ce permite prezenta unui numar mare de divizii ale armatei statului.
3 Laboratorul de cocaina, o fortareata ce-i asigura resursele materiale.
Acestea sunt respawnurile.
Pierderea fiecareia din aceste puncte strategice, este deosebit de grava pentru gruparea criminala. Cu toate acestea, sunt unele reguli care trebuie respectate de aliati pentru a putea cuceri toate aceste puncte.
Laboratorul spre exemplu nu poate fi ocupat pana in momentul in care plantatiile de cocaina nu sunt distruse cu ajutorul unei canistre de benzina care poate fi furata de trupele aliate din rafinarie etc. (vezi mai jos)

Un pluton al Armatei Republicane [ARS], specializata in operatiuni de tip Guerila, se infiltreaza in padurile de pe frontiera, cu urmatoarele obiective:
1.Ocuparea rafinariei de petrol controlata de fortele lui MadDog si Unitatile Armatei din Puerto Aragon ce executa “opearatiuni de rutina” in zona.
2.Ocuparea satului de langa granita, ce asigura recruti pentru armata lui MadDog.De asemenea pe aceasta ruta sunt introduse in tara produsele chimice necesare Cartelului pentru fabricarea Cocainei.
3.Distrugerea Laboratorului de cocaina.



Combatanti:
Aliati:
Drug Enforcement Administration [DEA] – trupe speciale US [de pereferinta uniforma armata regulara US (ACU, marpat, woodland, Desert)], exclus armament ex-sovietic. – cca. 10-12 operatori (max 2 medici)
Zona de pornire [HQ].
Armata Republicana de Santiago [ARS] – Elita armatei republicane [de preferinta orice echipament de tip woodland, Jungle] – cca. 10-12 operatori (max 2 medici)
Zona de pornire Livada.
HeadHunters[HH] - Un grup de mercenari platiti de Guvernul din Santiago – cca. 10-12 (max 2 medici).
Zona de pornire [R4] satul neutru.

OPFOR:
Armata Cartelului “El Perro Rabioso” [EPR] – fara restrictii de echipament si armament – cca. 8-10 operatori
Zona de pornire Mosia (A)
Armada Revolucionario del Puerto Aragon - [ARPA] - fara restrictii de echipament si armament – cca. 12-15 operatori
Zona de pornire Mosia (A)


Statusuri si roluri:
Operator ‘viu’ – este ingaduita practice orice actiune care nu este interzisa de regulament.
Operator ‘ranit’ – poate folosi statia din dotare, poate semnala coechipierilor trupele inamice
Nu poate folosi arma din dotare, nu se poate deplasa singur.
Pentru a nu fi victima tirului advers, ‘ranitul’ are obligatia de a semnala periodic statutul sau strigand “MEDIC”.
Operator ‘mort’ – poate decat sa se deplaseze spre cel mai apropiat [R], este strict interzisa orice alta actiune si interactiune.

-Medic [DEA] si [ARS] – echipament obligatoriu bandaje
-Ingineri [DEA], [ARS] si [ARPA] – doar acestia pot instala, amorsa si dezamorsa incarcaturi explozibile. echipament taiere tip Gerber, Leatherman, orice tip de unelte de acest gen. Bombe fumigene/incendiare (inginerii [ARS])
-VIP [EPR] – vesta balistica
-Asalt troops [DEA], [ARS] si [HH] – maximum 2000BB-uri
-Defenders [EPR] si [ARPA] – Ammo nelimitat




Legenda:
[R1] – sat OPFOR
[R2] – Rafinarie
[R3] – Laborator
[P] – Conducta petrol
[CP] – Plantatie coca
[AP] – Ammo point
[R4] – sat neutru
[F] – Fortareata
[G] – Gara
[T] – Terminal
[H] – Helipad
[HQ] – Centrul de Comanda


Teatrul de operatiuni
A Zona ingradita – Mosia lui MadDog cu 3 Respawn-uri [R]: Satul [R1], rafinaria [R2] si laboratorul [R3]. Aceasta parte a hartii reprezinta teritoriul de frontiera a Republicii Puerto Aragon. Zona centrala a teritoriului este baza de operatiuni de unde MadDog isi coordoneaza unitatile.
1. sat fidel lui, cu populatie care ii sustine armata (oameni, hrana, informatii etc)
2. o rafinarie de petrol ce ii serveste drept scut impotriva unei invazii americane deschise, ce permite prezenta unui numar mare de divizii ale armatei statului.
3. Laboratorul de cocaina, o fortareata ce-i asigura resursele materiale.
Acestea sunt respawnurile.

B Jungla si Livada – zone de frontiera dintre cele doua state Santiago si Puerto Aragon. Pe acest teritoriu se gasesc obiective importante: conducta de petrol [P], plantatia de coca [CP], Ammo Point [AP]
1. principala conducta de petrol ce traverseaza America de Sud. Centrul de distributie () este una dintre cele mai importante puncte strategice ale zonei.
2. Plantatii de coca extrem de importante pentru organizatia lui MadDog fara de care laboratoarele in care se fabrica principal sursa de venit a EPR.
3. Ammo Point sursa de munititie capturabila de catre Aliati.

C Fortareata (Fabrica) – Zona de frontiera a Republicii Santiago, cu guvern care sustine initiativele SUA in zona, cu populatia civila neutra la inceputul conflictului fata de partile beligerante. Pe acest teritoriu se afla obiectivele:
1. Satul neutru – obiectiv ce trebuie cucerit [R4]
2. Gara cale ferata – obiectiv sabotabil garnitura de tren [G]
3. Terminal marfa cale ferata – obiectiv sabotabil rampa de descarcare [T]
4. Fortareata – obiectiv cu intel
5. HQ al Aliatilor – obiectiv sabotabil pista de aterizare si Helipadul [H]

Regulament:
Important!!!
Este obligatorie conduita de fair-play atat in relatia cu ceilalti jucatori, cat si in respectarea regulilor de mai jos. Pe parcursul scenariilor Mil-Sim nu este importanta doar Victoria, mai degraba o cat mai realista abordare a simularii actului militar cu toate aspectele sale, fie ele pozitive sau negative.
Nu uitati: celui care ii stricati jocul, poate oricand sa va strice jocul!


Puterea maxima a AEG-urilor este de 140m/s +/-5m/s,
MED pentru AEG-uri in zone woodland este de 7m; in zonele de CQB este de 3m.
MED pentru replicile tip Sniper (bolt-action) este de 10m.
In interiorul cladirilor este obligatoriu modul de foc semi auto cu orice replica.
Lovitura pe suprafata jucatorului (chiar si lovitura in replica) se considera lovitura valabila si obliga jucatorul lovit sa actioneze conform regulamentului.
Jucatorul lovit ‘mortal’ striga "Mort" si porneste spre cel mai apropiat [R] tinand arma deasupra capului. Acesta este obligat sa strige periodic ‘mort’ pana cand ajunge in [R].
Nu se considera lovitura primita din ricoseu.


INTERZIS
a) Nemuritorii + Nimeritorii
b) Blindfire (sa tragi fara sa te uiti in directia in care tragic, sau scoaterea replicii dupa un colt fara vizibilitate a asupra ce se trage)
c) Discutiile in contradictoriu, reprosurile si/sau insultele pe terenul de joc.
d) Divulgarea de informatii de catre jucatorii ‘morti’, pe drumul catre safe-zone sau respawn.
e) Intrarea pe teren fara echipament adecvat de protectie (ochelari)
f) Scoaterea ochelarilor de protectie in zona de joc, indiferent de motiv.
g) ‘Spawn-camping’-ul (statul langa zona de respawn inamica pentru a lichida pe cei ce intra in joc)
h) Tragerile in/inspre safe-zone.

Reguli Speciale:
A).NU exista regula ‘bang-ului’. La intalniri in distanta mai mica de MED (vezi sus), ambii jucatori sunt considerati ‘morti’.
B).Timpul de reintrare in joc este in fiecare minut 10 al orelor (Ex: la ora 12 fix, 12:10, 12;20 samd) – in acest scop vor fi asezate ceasuri in fiecare [R] desemnat.
C).Exista “friendly fire”!!! Va rugam sa-l respectati si aplicati in orice situatie! Nu uitati: e MIL-SIM!
D).Puncturile de Respawn [R] o data pierdute nu se mai recuceresc.
E).Traficul radio al inamicului poate fi monitorizat.
F).Obiectivele care sunt conditionate de realizarea altor obiective, nu se considera indeplinite pana cand aceste din urma obiective nu sunt atinse.
G).Ocuparea/cucerirea punctelor/obiectivelor se face de regula prin, fie culcarea steagului aferent locatiei (cazul [R1,2,3], instalarea (infigerea) unui steag ce semnaleaza indeplinirea obiectivului [R4], fie amplasarea unor incarcaturi explozibile, dupa care se culca steagul obiectivului respectiv ([T] si [G]).
H).Exista cazuri speciale de indeplinire a obiectivelor. Acestea fi explicate la fata locului.
I).Doar factiunea aliatilor este echipata cu banderole.
J).Gruparea [DEA] intervine in ostilitati doar dupa ce [ARS] da semnalul ‘GreenLight’, in momentul in care a luat contactul armat cu factiunea adversa.
K).DEA si ARS sunt sustinute de medici in proportie de minim 1:10 (un medic/10 operatori) dar nu mai mare de 1:5
L).Conceptului de Medic i se aplica urmatoarele reguli:
-un jucator dupa ce este lovit, si striga mort/lovit/hit, poate sa iasa din joc sau, timp de 5 minute (bleeding time), sa cheme medicul. "
- ranitului I se poate aplica ‘Knife Kill’ – cand acestuia, in timp ce asteapta medicul, unul dintre adversari ii pune man ape ceafa sau cap. victima unui "Knife kill" are obligativitatea sa NU scoata nici un sunet, si sa ramana imobila 60 de secunde. Dupa expirarea a 60 sec. este obligata sa se deplaseze spre cel mai apropiat [R].
- NU este permis focul asupra unui adversar ‘ranit’.
-medicul poate fi chemat si prin intermediul statiilor din dotare, chiar si de catre alti coechipieri ai ranitului.
-aplicare tratamentului ambulator (minimum 30 de secunde) se face doar de catre medic, aplicandu-se bandaj “ranitului”. Daca aplicarea bandajului nu necesita 30 de secunde, medicul va folosi ambele maini pentru a resuscita “ranitul” pana se epuizeaza cele 30 de secunde.
-medicul are la el un numar predefinit* de banderole (bandaje) pe care le va aplica pe bratul ranitului. Nu se pot aplica mai mult de 2 bandaje pe un operator. La a treia lovitura ce ar necesita ‘ingrijiri medicale’ jucatorul trebuie sa se deplaseze la baza [HQ], sa lase bandajele ce i s-au aplicat anterior intr-un loc anume desemnat si sa astepte momentul cand poate reveni in joc.
-jucatorul ‘ranit’ nu are voie sa se deplaseze din locul in care a fost lovit si nu are voie sa stea in picioare.
-medicul poate transporta ranitul intr-o locatie mai sigura pentru aplicarea bandajului.
* de regula un medic pe unit cu bandaje (2xnumarul membrilor din unit)

M).Gruparea OPFOR nu beneficiaza de medic.
N).MadDog nu are voie sub nici o forma sa paraseasca Mosia.
O).3 dintre membrii [ARPA] incep jocul ca spioni in zona B. Rolul lor este de a avertiza comandamentul [ARPA] despre desfasurarile de forte ale DEA-ARS in perimetru. Ei pot reveni in zona A daca se hotaraste.
P).MadDog (NU parasestea mosia) poarta vesta balistica, astfel fiind foarte greu de eliminat. ori de cate ori este lovit pe teritoriul zonei A, el revine in baza si isi aplica (personal) un “pansament” pe una din brate, astfel semnaland lovitura. Acest procedeu se poate repeta o singura data, de data asta pansamentul aplicandu-se pe bratul ramas liber. A treia lovitura incasata (dupa ce fusesera aplicate doua “pansamente”) inseamna lovitura fatala, in urma careia MadDog paraseste jocul – aliatii obtinand astfel Victoria.
R).Pentru o cat mai buna simulare a unor evenimente reale este interzisa aprovizionarea cu munitie (BB, schimb de acumulatoare) in alta parte decat bazele celor doua echipe. Aprovizionarea se poate face doar in timp ce jucatorul in cauza este considerat ‘viu’.


Aliati
Victorie:
DEA/ARS
Obiectiv Principal: DEA si ARS – Eliminarea Col. Benitez (MadDog), liderul gruparii EPR. Daca MadDog este eliminat, membrii gruparii sale se predau trupelor Guvernamentale.
Obiective:
1. Capturarea punctelor strategice de pe mosie:
1.1 Satul -> obiectiv suplimentar (harta cu cheia [AP])
1.1.1 Localizarea cheii pe baza hartii obtinute/instalarea [AP]
1.2 Rafinaria -> obiectiv suplimentar (canistra carburanti pentru distrugerea recoltei de coca – realizabila doar de membrii DEA)
1.2.1 Transportarea canistrei la plantatie si distrugerea recoltei [CP] cu ajutorul bombelor incendiare
1.3 Laboratorul – ultima reduta a EPR, atacabaila doar dupa distrugerea recoltei de catre DEA. Laboratorul este sursa de munitie a OPFOR.
2. Dupa ce Satul Neutru (Villa Negra) este pierdut de Aliati un inginer trebuie sa se deplaseze la locatia Tactical Nuclear Weapon (TNW) amplasata anterior, pentru a o amorsa. Daca pana la sfarsitul ostilitatilor TNW nu este dezamorsata de OPFOR (inginerii ARPA), scenariul este castigat de Aliati, chiar daca OPFOR isi atinge obiectivul final.
3. Pastrarea sub controlul Aliatilor a pistei de aterizare si a Helipadului si protejarea HQ-ului Aliatilor. Smulgerea drapelului din HQ inseamna pierderea definitiva a calitatii de [R] a acestuia -> Aliatii nu mai au nici un [R]. NO AMMO. NO RESPAWN.


Infrangere:
Operatiunea DEA si a trupelor guvernamentale se considera un esec in momentul minarii pistei de aterizare si a helipadului din zona HQ de catre inginerii [ARPA].


OPFOR
Victorie
EPR/ARPA
Supravietuirea lui MadDog pana la incheierea ostilitatilor.
Obiective:
1. Sabotarea [P] -> Satul Neutru devine vulnerabil 
1.1 ocuparea satului pentru a obtine [R4]
2. Distrugerea garniturii de tren din terminal [T] -> pierderea [AP] de catre Aliati
3. Distrugerea Garii [G] -> Fortareata [F] devine vulnerabila atacurilor OPFOR -> se pot afla maximum 3 membrii ai Aliatilor la un moment dat la etajul [F].
4. Doar dupa indeplinirea obiectivelor 2. Si 3. sepoate ataca [F] pentru a obtine Intel in vederea indiciilor noi spre alte obiective.

Infrangere:
Eliminarea din joc a lui MadDog


Ultima editare efectuata de catre Stormcrow in Vin 1 Oct 2010 - 8:56, editata de 1 ori
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
STORM
Maior
Maior
avatar

Mesaje : 1018

MesajSubiect: Re: OPERATION "CERBERUS"   Joi 30 Sept 2010 - 22:23

update map!
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
NighT-
Caporal
Caporal
avatar

Localizare : Arad
Mesaje : 125

MesajSubiect: Re: OPERATION "CERBERUS"   Dum 3 Oct 2010 - 17:44

Operation Cerberus a fost un adevarat succes !!!

Felicitari organizatorilor ... dar in special domnului Iotzy Cool
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: OPERATION "CERBERUS"   

Sus In jos
 
OPERATION "CERBERUS"
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
AIRSOFTARAD :: AIRSOFT ARAD :: EVENTURI-
Mergi direct la: